The Perfect Parka





Bu aralar en sevdiğim şey bu parkam.
İndirimlerden nedense hiçbir şey bulamam. Fakat bu  sezon indirimde bu Mango  parkayı bulunca nasıl mutlu olmuştum=)
İç parçasının çıkabiliyor olması beni daha bir mutlu etti.) Böylece baharda da çok rahat giyebileceğim.


Bir taşla iki kuş!
Parkam ile Bershka taytım, H&M gömleğim ve Vince Camuto kovboy çizmelerimi kombinleyerek haftasonu rahatlığını yakaladım.
Bol giydiğim için göbüşümü göremiyorsunuz=)
Bu arada;
Salı günü Emporio Armani Suadiye Mağazası partisi için son 1 gün ve ben çok heyecanlıyım son güne kadar Twitter hesabımdan giriş parolası vermeye devam edeceğim.
Katılımlarınızı bekliyorum.
Twitter hesabım : duygu_senyurek
Sevgiler

Nowadays my favorite is this parka.
I never find any garments from sale seasons but When I found this lovely parka made me so happy.
I combined my parka with Bershka leggins, Vince Camuto cowboy boots , H&M shirt ana Louis Vuitton bag.
I wore oversized shirt so my pregnancy not clear :/
It was so comfy outfit.
Keep on smiling
Love












Parka : MANGO
Shoes / Ayakkabı : VINCE CAMUTO (VEPA62)
Bag / Çanta : LOUIS VUITTON (EVA)
Shirt / Gömlek : H&M
Leggins / Tayt : BERSHKA
Love& Live Rings / Love & Live Yüzükler : Gift from my best friend Gözde
W Ring / W Yüzük, Bracelet / Bileklik : TOPSHOP
Sunglases / Güneş Gözlüğü : MIU MIU
Watch / Saat : MICHAEL KORS

CONVERSATION

22 yorum:

  1. rujun rengi şahane ,çook yakışmış, tebrik ederim bu arada,cinsiyeti deha belli değildir di mi bebeğin :))

    ReplyDelete
  2. Bende uzun zamandir bir parka ariyorum, hemen mango ya gitmem lazim :)

    ReplyDelete
  3. o degilde arkadaki manzara cok guzel ya

    ReplyDelete
  4. parka çok güzelmiş,güle güle giy:)

    ReplyDelete
  5. Yine döktürmüşsün :) bayılıyorum ben sana :)
    http://benlimoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Really perfect , and I love your rings!! Visit http://www.urbanfashionstylee.blogspot.mx and check my new post!!

    ReplyDelete
  7. güzel parka güzel çanta güzel kadın :)

    ReplyDelete
  8. Great parka and look dear! Love also the booties and all the accessories! Kisses! xo

    ReplyDelete
  9. Hepside çok yakışmış çok zevkli ve çok güzell. Göbekmi o neee. ben hiç görmüyorum.. :)

    ReplyDelete
  10. sen gördüğüm en en güzel hamilesin evet kesinlikle öylesin bayılıyorum sana parka da çok çok yakışmış herşey gibi =) bende ne zamandır böyle bi parka arıyorum ama hiç istedğim gibi bişey bulamadım hala var mıdır bundan acaba ? nolur var de =) bide hangi mangodan aldın öğrenebilir miyim ?

    http://gizemsilah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. süper parça valla, giy çık kurtarıcı, sen de kendi tarzın va havanla ayrı bi güzelleştirmiş parkayı! botlarını ve gözlüğünü de çok sevdim ben:)))

    ReplyDelete
  12. I love your perfect look! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  13. Preciosa como siempre!
    Me encanta tu estilo cada día mas!
    Espero que pases por mi blog!
    Un beso guapa!


    http://entreropayzapatos.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  14. yine harika görünüyorsun duygucuğum <3

    ReplyDelete
  15. Duygucum rahatlıkla şıklığı aynı anda yakaladığın bu kombini sana çok yakışmış. Özellikle Gözlüğünü çok beğendim.

    ReplyDelete
  16. Cok guzel olmus gule gule giy!

    ReplyDelete
  17. simdi bu parka isi cok ince bir cizgi benim icin.. Ya cok sik giyinip parka ile o kiyafeti tamamlayip facia yaratiyorlar ya da alabildigine salas giyinip uzerine parkayi alip insani ciddi anlamda parkadan sogutuyorlar :P Favorim kesinlikle bu kombin.. Ilk kez bir parkayi hem spor hem de oldukca sik bir sekilde kombinlemis bir blogger gordum ! Operim, tebrikler yahu ! :)

    ReplyDelete
  18. Love yüzükten bende istiyorummmmm :( ve sana kahve ve benzeri tonlar çok yakışıyor!

    ReplyDelete
  19. duygu parkana bayıldım.. gerçekten 1 taşla 2 kuş vurmuşsun modelin adı falan varmı bende bakmak istiyorum bulabilirsem alacağım ;)

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Me encanta la parka!!!! Aunque yo la compraría en verde, me muero por tener una igual :(
    Un besito guapa
    Trendy Bow

    ReplyDelete

Instagram

Follow Us