Alem Dergisi Moda Çekimine Giderken Ne Giydim.

Merhaba Arkadaşlar;
Dün postumda Alem dergisi için moda çekimine gideceğimi söylemiştim.Şimdi giderken ne giydim bakalım.
Çekimle ilgili detaylar yarın ki postumda=)

Bu elbiseyi yazın  Bershka'dan almıştım. Aslında yazlık ve kendi kemeri olan bir elbise.Fakat ben onu çıkartıp deri kemer kullandım.Haftasonu aldığım bu kısa ceket ile kombinledim.Bence her kadının gardırobunda bu tarz, kısa bir ceket bulunmalı.
Umarım  ilham verebilmişimdir.=)












Bu pozu hep vermek istemişimdir=)Ama saçımda bugidiler yok=)

WHAT I WORE
BERSHKA:dress and belt
HM:jacket
STEVE MADDEN:shoes
TRESERA:ring,earring


CONVERSATION

28 yorum:

  1. harika görünüyorsun! elbise cok yakismis <3

    ReplyDelete
  2. Yine harikasın canım bayıldım ama sana özellikle toplu saç daha bi yakışıyor ,ceketde çok güzel

    ReplyDelete
  3. Passion for fashion:tesekkurler canim:) sevgiler
    Melc: ya cok sevindim ben hep yakismadigini dusunurdum:) tesekkurler:) operim

    ReplyDelete
  4. Duygu bende hep öyle bir pozum olsun istemişimdir:)saçlar uzasın yapıcam:) elbisen çok şirinmiş,kesinlikle deri kemerle daha şık olmuş:)

    ReplyDelete
  5. kujuuummmmm!! E ben bayıldım şanaaa!! =)
    o pozunu yirim senin yirimm :))

    Ayrı kemer fikri süper ayakkabılarına aşık oldum numarası tutsaydı çalardım senden ama neyse kurtardın heheh ;)) bi de topukluyla rahat yürümek için bi tüyon var mı şekerim? ben tam yürüyemiyorum da hala :))) öperiiiimm kocaman!

    ReplyDelete
  6. kombinin süper canım , çok hoş olmuşsunn

    HEDİYE ÇEKİLİŞİM

    http://selenaycoser.blogspot.com/2012/02/giveawaylancome-hypnose-drama-and-bath.html

    ReplyDelete
  7. tabiii yaaaa ...ilham verecekmiş pehhhh...34 bedene giydiği şeylerle ilham verecekmiş mır mır mır:((

    aşkımmm nasılda güzelsin sen yaaaa maşşallah maşşallahhh demekten fotolara bakamadım.kombinin harika zaten onu geçtimde ayakkabılara bittim resmen:))
    öpüyorum güzeller güzeli prensesim seniii....

    ReplyDelete
  8. elbise çooooook tatlı canım :)

    ReplyDelete
  9. sanırım sana en çok yakıştırdıgım renk kırmızı. ve bu kombin de bu düşünceme cukk diye oturmuş. çok çok beğendim;)

    ReplyDelete
  10. look at that dress!!! I love it either with or whitout the belt.
    and btw, nice make up!!!

    Love, Ylenia | Longuette

    ReplyDelete
  11. mErHaBaLaR BlOğUmA gElMENiZe çOk sEvİnDiM.TŞkLEr ElBiSeNiN MoDeLi,rEnGi çOK YaKıŞMıŞ aYaKkAbIlAr sÜpEr BEnDe mElC GiBi dÜşÜnüYoRuM tOpLu Saç çOk YaKıŞIyOr iLk yıLbAşI GeCeSi çEkTiRdİğiNiZ ReSiMlER ArAsıNDa ToPuZ oLaRAk gÖrMüŞ ÇoK yAkIştIRmIştIm PrOfİlİNiZdE gEzİnMeYi sEvİyOrUm :)

    ReplyDelete
  12. You are beautiful!

    Thank you for your sweet comment !!!;)

    A big kiss from Brazil !;):):)
    http://deiafsalim.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. harika bir kombin olmuş kırmızı çok yakışmış kırmızı ruj favorim çoğu zaman ;)

    ReplyDelete
  14. Canım kırmızı ve siyah senin rengin ikiside birleşince çok güzel bir görüntü ortaya çıkmış.

    Sevgilerle...

    ReplyDelete
  15. Tatlım çok yakışmış kırmızılar sana yaaa!Senin rengin kırmızı bence:)

    ReplyDelete
  16. Çekim merak ettim doğrusu çok şık olmussun
    Sevgiler Nİno,
    http://ninostudio.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. sekerim ne zaman bulusuyoruz Palladium'da? Twitterdan bul da beni trendydolap falan bi organize olalim optum

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Duygu'cum süpersinnnn :))) Çok sevimli olmuşsun :) Byıldım bayıldımm :)))

    ReplyDelete
  19. Herkese cok tesekkurler bebiklerim:)
    Kocaman operimm:) bakterii guldurdun beni :)
    Thank u very muchh babies:) kisses

    ReplyDelete
  20. you look GORGEOUS!!! you're very pretty, so that helps too :)
    *****
    HF

    http://www.the-hf-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. beautiful red dress and pictures! xo love all the different looks xo

    ReplyDelete

Instagram

Follow Us