Yellow And Black

Siyah ve sarının muhteşem uyumunu her zaman çok sevmişimdir.
 I always loved the great harmony of black and yellow colour.



Bu uzunlukta bir gömleği uzun zamandır arıyordum. Stradıvarıus 'da görünce iki rengini de aldım=)
This is a long long time looking for this shirt. When ı saw them ın Stradıvarıus ı bought two colour.





















Yeni aldığım deri eldivenlerim .Bu kış günlerinde nasıl da ısıtıyorlar =)Leather gloves that I bought recently. How to keep warm this winter.



Leggins and Top / Tayt ve Üst :H&M
Ring / Yüzük :TRESERA
Earrings ,Bracelet / Küpe, Bileklik : BERSHKA
Shirt / Gömlek: STRADIVARIUS
Fur / Kürk :ZARA
Shoes / Çizme :JESSİCA SİMPSON
Bag / Çanta :LOUIS VUITTON
Gloves / Eldiven :KURT GEIGER
 

CONVERSATION

41 yorum:

  1. Voov diyorumm.sRiyla siyahi bende cok severimm.sana da cok yakismis bu renkler. Cizmelerine ba yil dimmmmm resmen cnm..saclarinda cok guzeeeelllll:)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Güzellik abidesi :)Severim seni ben :)Sarı siyah uyumunu ben de çok severim ve güzel taşıyorsun.Saçlarını atkuyruğu yapsana bir gün bebeğim,toplu saç da yakışıyor ;) <3

    ReplyDelete
  3. @Zeys=teşekkür ederim kuzum=)öperim kocamann.
    @süslüm püslüm=)hıhı saol canım.ya yakışır mıki bana inan üniversitedeykende açık bırakmazdım.taktım mı takıyorum.ok en yakın zamanda yapıcam senin için=))öperimm

    ReplyDelete
  4. Beautiful as always! LOVE LOVE those bracelets! xo

    ReplyDelete
  5. yıkılıyor bu başlık! çok yakışmıs cnm üzerindekiler...Öpüyorum çook...

    ReplyDelete
  6. balımmmm ayy takılarına ve deri taytına öldüm bittim bittim beeen :D
    yok ben kesin gelcem yanına beraber dolabımı yenilememiz lazım acilen pleaseee!! kombin çok şeker olmuşş makyajını çok beğeniyorumm öptüüüümm :)

    ReplyDelete
  7. @lotus Blossom Desıgn=hhah thank u bababyyy big kısses
    @my princess=haha saol kujummm.ben de çok öpüyorumm=)
    @sedim=haha gel kuuzum neler alırız sana=)makyajımı hep ben yapıyorum cnm=)kocaman öperimm kuzu

    ReplyDelete
  8. sarı ve siyah ne kadar da güzel uyum sağlıyor, sarının tonu harikaymış fıstığım :)

    iyi yapmışsın 2 rengini almakla :)
    kürk yelek de kışın vazgeçilmez bir parçası...

    sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. canım çok teşekkürler. zaten o kürk olmasa kış nasıl geçer bilmiyorum=)normalde aynı şeyin iki farklı rengini pek almam ama bu hem çok güzeldi kumaşı falan yumuşacık hemde çok ucuzdu=)öperimm kuzumm

      Delete
  9. cok guzel olmusun yine:)sari cok yakismis saclarina, tenine...
    Sevgilerimle canim

    ReplyDelete
  10. Güzel bir kombin olmuş. Bir şey merak ediyorum, bu deri taytlar içten kalın mı? Çok tok duruyor, hoşuma gitti. Yani sanki içinde yumuşak bir şeyler varmış gibi duruyor, öyle mi?

    http://www.modamla.com/

    ReplyDelete
  11. selam,
    tayt ve eldivenleri çok beğendim...sarı sana çok yakışmış cidden..
    sevgiler

    ReplyDelete
  12. bebişim duygum kara kızım nasıl güzel olmuşsun ama bu gömleği ben niye görmedim ya geçen hafta gittiğimdeeeeeee.çok güzelmiş .ama deri tayt istiyodum onu buldum heheheheh.maşşalh diyorum sana bomba gibisinnnn yineee:)))

    ReplyDelete
  13. ya blogunun bagımlısı oldum resmen cok tatlısın ve cok hoş bir kombin olmuş.Renkler cok iddialı ama sarı esmerin rengi en çokda seninn:)))

    ReplyDelete
  14. I love the black and yellow together! The leather leggings and gloves are so fun! Gorgeous post :)

    xx

    http://currently-craving.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. @Kucuk seyler: canimm cok tesekkur ederimm oprumm kuzuu
    @Modamla: slm cnm icinde hicbisi yok hatta incecik ve yumusacik bisi ve strech oldugu icin cok rahat ondede fermuari var tavsiye ederim, kalin olsa biraz bacaklari da kalin gosterebilir bence:) opuyorummm cnm
    @Mismetcim : canim hehe simartiyorsun beni :)) cok tesekkur ederimm ya bnece bi daha bak kacirma gomlegi beyazi,mavisi siyahida var ve 23 tl dusmus:))) ben mavide aldim:)) o kadar yumusak ve kaliteliki kumasi deri tayta bicilmis kaftan:)) operim kuzummm
    @Mervecimmm haha cok sevindim bagimlilik yapmis olmama :)) bende bunu istiyordum zaten:))) tesekkurler kuzumm operimm
    @currently craving: hi baby thank u so much :) big kisses

    ReplyDelete
  16. eneeemmm deri tayt 23 tl miii!! bende istiyorum bende bendee!!! :)

    ReplyDelete
  17. Yokk kuzum gomlek 23 tl ama ttayti 2 ay once hm den 25 tl ye almistim :)) bu haftasonu arkadasima alicaktik hic kalmamisti:((

    ReplyDelete
  18. uuu beybi çok seksi gördüm seniii:D eldivenlerine bayıldımm ne kadar hava katıyor kombinee bileziklerden bende aldım ama daha takamadımm :( öptümm seni:)

    ReplyDelete
  19. canım cok guzel olmussun bende almıstım yalnız kafam etıketını ekserken nerdeyse bıraz onunden yonttum bende kotların uzerıne baglayarak kurtardım durum

    ReplyDelete
  20. deriyi eskiden hiç ama hiç sevmezdim nedense ucuz dururdu. son bir yildir bayiliyorum. kimisine yakisiyor, kimisinde yakiyor. sende yakisyor valla. sari bluzda ayri güzel zaten. valla çok memnun oldum blogunu 'kesfettirdigine' ! :P :D

    XOXO Merve

    ReplyDelete
  21. merhaba iadei ziyarete geldim :) tarzını çok beğendim bundan sonra sıkı takipçinim :) sevgiler..

    ReplyDelete
  22. @mamba:: tesekkurler kuzum aaa super seninkide hayirli olsun ben cok sevdim yaa cok guzel:)) operim
    @grace:hadi ya ayy kotu olmus cnm ya tuhh:( neyse iyi yapmissin oda bi cozum:)) cok optum kuzum cok tesekkurler
    @turquazria:canim benim dusuncelerimi tercube ettin:) bende hic sevmezdim simdi bbayiliyorum heheh begenmene cok sevindim blogumu:) tekrar hosgeldin:)) operim cnmm
    @tubitos:haha hosgeldin canimm:) herzaman beklerimm:)) superr:) sevgilerr

    ReplyDelete
  23. Such a chic outfit and you wearing it well! :)

    http://bellasstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Hi bella baby thank u so much big kisses:)

    ReplyDelete
  25. Eldivenlerin, gömlegin ve takılarına bayildim :)

    ReplyDelete
  26. Taytına ve gömleğinin rengine bayıldım :))) Çok hoş olmuşsun :) Sevgiler :)

    ReplyDelete
  27. love the fur vest!

    http://rueoh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. @h1972:thanks =) ı wıill visit u too
    @NERWEN:çok teşekkürler canım=)sevgiler
    @Berlinin Nar Çiçeği:hoşgeldin cnm çok teşekkürler.sevgilerr
    @Sveva:thank u so much baby kisses

    ReplyDelete
  29. Pantolon harika, çizme desen gene öyle :) tebrikler.

    ReplyDelete
  30. Your blog is always so wonderful !!!:))
    I loved this post !!!;)

    A great weekend!
    http://deiafsalim.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Seni daha önce görmüş olabilir miyim acaba? çok tanıdık bir yüzün var.. yoksa tv de mi gördüm? şu an çok muallaktayım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Show tv bugun ne giysem de gormus olabilirsin cnm:)

      Delete
  32. Beautiful! Love the color combo and of course those boots!

    ReplyDelete
  33. kar olan fotolara bayıldım çook güzelsin ablacımm :)

    ReplyDelete
  34. @Lotusblossom:thank u so much baby xo
    @ bebeim tesekkur ederim .annem cekti onlari:))

    ReplyDelete
  35. Aaaa ben tanıdım seni yaa :) Bugün ne giysemde izlemiştim hehehh :D Valla maşallah çok hoşsun :))

    ReplyDelete
  36. Ewt cnm o benim heheh tanimana sevindim cok tesekkur ederim operimm

    ReplyDelete
  37. I get crazy:)

    http://denimtarian.blogspot.com/

    ReplyDelete

Instagram

Follow Us